Ar norite, kad mokymo
metu mokiniai
• Jus gerbtų ir mylėtų?
• lauktų Jūsų pamokų?
• 100% įsitrauktų į mokymo procesą?

Nesvarbu, kiek Jums metų: 22 ar 65+
Susikurkite profesionalų mokytojo
įvaizdį DABAR!

Kodėl nebesmagu mokykloje nei tam, kuris duoda, nei tam, kuris turėtų imti?
Teko būti online mokymuose?
Kalbėtojas kėlė erzulį ir nervino?
Buvo nuobodu, bet aplinkybės vertė „sėdėti"?
Kiek žinių išgirdote, o kiek įsiminėte?

Mokiniai nemotyvuoti, vengia pamokų? Norite tai pakeisti?

ATEITIES MOKYTOJAS DABAR
Susikurkite profesionalų mokytojo įvaizdį
Jeigu Jūs esate mokytojas, kuris

• dega aistra mokytis ir mokyti
• pozityviai priima naujoves
• nori profesionaliai atrodyti ir kalbėti prieš kamerą
• turi ambicijų įgyti konkurencingą pranašumą
• siekia įvaldyti modernius mokymo online įrankius

šis kursas skirtas Jums.
NAUDA
  • P R A S M I N G A
    Sugrąžinsite mokymosi ir atradimo džiaugsmą kiekvienam vaikui
  • V E R T I N G A
    Galėsite rinktis, kur dirbti: bet kuri mokykla norės priimti Jus į darbą
  • P R O F E S I O N A L U
    Sužinosite kontaktinio bei online mokymo paslaptis ir pritaikysite jas praktiškai
PO KURSO TAPSITE
Mylimas ir laukiamas mokytojas-magas, kuris sugrąžina mokymosi stebuklą
  • G E R B I A M A S
    Jūsų pamokos metu mokiniai pamirš savo mobiliuosius telefonus.
  • P R O F E S I O N A L U S
    Mokiniai net už 1000 km jaus Jūsų magiją.
  • S Ė K M I N G A S
    Jūsų mokinių rezultatai stebins kolegas.

ŠIANDIEN MATAU

Kuo toliau, tuo sunkiau
sekasi įtraukti mokinius
į aktyvią pamoką

Visi jie laukia WOW! efekto!

KAIP TO PASIEKTI?


SUŽINOSITE, KAD YRA
7 pamokos paslaptys
1
Kodėl svarbios pamokos taisyklės?
2
Kaip per pirmas penkias sekundes prikaustyti mokinių dėmesį?
3
Kodėl svarbu rasti kiekvienos pamokos ,,kabliuką"?
4
Ką daryti, kad nebūtum ,,kalbančia galva" visą pamokos laiką?
5
Kodėl metodas call to action (kvietimas veikti) svarbiausias kiekvienoje pamokoje?
6
Kokie yra kitokios refleksijos klausimai, kad gautume tikrąjį feedback'ą (atgalinį ryšį)?
7
Kokie yra laukiamos
pamokos ritualai?
PAMOKOS SĖKMĘ LEMIA
IŠORĖ
Aptarsime profesionalios pamokos aplinką, temos kontekstus, mokytojo išvaizdos detales.
BŪSENA
Išmoksime susikurti energingo, įtaigaus ir profesionalaus mokytojo įvaizdį.
NAUJOVĖS
Išbandysime naujausius online pamokos įrankius. Sužinosite, kuo jie skiriasi nuo tradicinės pamokos.
ATMOSFERA
Sužinosime, kaip sukurti pozityvią, imlią žinioms atmosferą savo dalyko pamokoje.
KAS • KUR • KADA
2 savaičių ONLINE mokymai (4 užsiėmimai)
Tik du kartus per metus vykstantys kursai!

Teorija ir praktika Zoom platformoje ir
uždaroje FB grupėje
KURSO PROGRAMA
  • 1
    PAGRINDAI
    1. Profesionali aplinka ir kontekstai. Pratybos.

    2. Taisyklės.

    3. Mokytojo įvaizdis prieš kamerą. Pratybos.

    4. Balso įtaka mokymui. Pratybos.

    5. Mikrofono ir ausinių techniniai duomenys.

  • 2
    SANTYKIAI
    1. Mokytojo istorija per 1 min. Pratybos.

    2. Klausytojų tipai priimant informaciją. Pratybos.

    3. Mokytojo tipas (lektorius, prezentatorius, koučeris).

    4. Online pamokos ritualai. Pratybos.

    5. Nuotolinio mokymo trikdžiai.

  • 3
    EFEKTYVŪS METODAI
    1. Pamokos vizualas. Pratybos.

    2. Story telling'o metodas. Pratybos.

    3. Grupinio darbo specifika. Pratybos.

    4. Sužaidybinta pamoka. Pratybos.

    5. Akseleruotas (pagreitintas) mokymas. Pratybos.
DALYVIŲ ATSILIEPIMAI
  • Danguolė Lapienienė
    Mokytoja
    Kuo ilgiau trunka nuotolinis, tuo labiau jauties išsekęs, išsekęs nuo mokymų, kuriuose prasėdi po 2 ir daugiau valandų. Ir, deja, pasibaigus visiems kursams supranti viena - iš pradinio taško vis dar nepajudėjom. Lieka tas pats neatsakytas klausimas - kaip išjudinti jaunąją kartą??? Kaip įtraukti mokinį , kuris prisijungia ar ateina į pamoką tik tam, kad nebūtų n????

    Ir tada, kai viskas atrodo jau prarasta, kai mintyse jau norisi šilto vėjo, telefono ekrane užsidega Aurelijos kursai. Sudvejoju, bet einu.....
    ...... Ir dabar galiu pasakyti tai buvo tai, ko reikėjo. Po ilgų ieškojimų atradau tas mažas paslaptis - kaip , kada ir kokiu būdu.

    Praėjus pusei metų:
    Tai, kas buvo pateikta kursų metu, pritaikiau praktiškai pamokose. Patarimai tikrai priverčia nusišypsoti ir pamąstyti - kodėl taip nedariau anksčiau?
    Aštuntos klasės mokiniai, kuriems buvo leista susidaryti savo klasės taisykles jau pusmeti pamoką pradeda patys. Keista, bet ne man tenka drausminti ir priminti susitarimus. Viskuo suinteresuoti patys mokiniai. Jie šiai dienai yra pamokos variklis: ateina į pamokas, atlieka užduotis, jungiasi į nuotolinį... Ir viskas atliekama su noru veikti.
    Dėkui Aurelijai už tokias mažas paslaptis, kurios virsta turtais mano mokinių akyse.
  • Vida Vilčiauskienė
    Mokytoja
    Šių kursų metu padirbėjome prie visiems mokytojams aktualių metodinių klausimų, mokėmės pažinti mokinį ir jį suprasti. Kursai – koncentruoti, įdomūs ir tikrai naudingi. Laukdavau kiekvieno susitikimo. Aurelijos asmenybė įkvėpė naujovėms, palaikymas neleido nusivilti savimi. Išsinešu iš kursų man svarbiausią dalyką - sustiprėjusį pasitikėjimą savimi.
  • Jolita Ežerinskė
    Mokytoja
    Kai sužvarbęs gyvenimo dykumoje išvysti oazę, manai, kad tai tik miražas. Tačiau šįkart oazė buvo tikra ir aš turėjau laimę dalyvauti džiaugsmo kupinuose susitikimuose. Taigi oazėje laukė mokytoja Aurelija. Ji priminė atsigręžti į save – MOKYTOJĄ.

    Kalbėdama apie, atrodo, paprastus dalykus – mokytojo išvaizdą, mokinių dėmesio valdymą, dėkingumą - Aurelija akcentavo žmogaus svarbą, akcentavo mokinio ir mokinio svarbą. O kaip greitai mes paskęstame kasdienybės liūne sukdamiesi tarp pažymių, atsiskaitymų, reitingų... Džiaugiuosi, kad man tai buvo akcentuota ir priminta iš naujo.

    Taip, taip, džiaugsmo emocija mane lydėjo per visus mūsų susitikimus. Džiaugiausi galėdama pabūti „mokinio kailyje", kai ne viską norisi daryti, bet išmintingas ir supratingas vadovas, nujausdamas tavo ketinimus, „čia ir dabar" improvizuoja, skatina, judina ir nejučia suvoki, kad padarei viską, ką reikėjo.

    Ypač įdomu buvo apie taisykles, apie mokymosi būdus, medžiagos pateikimą, apie klausimus, į kuriuos atsakoma „taip", sėkmės momento pamokoje svarbą, pažadą mokiniams nepamirštant savęs, akių pratimus, fotosesiją su linksmomis kaukėmis ir ypač gražiomis mumis – MOKYTOJOMIS. O kur dar canva laikrodukas, pozityvas, laimės svarba. Buvo svarbu būti svarbiai. Buvo svarbu klausyti kolegių. Buvo svarbu „surinkti save". Buvau išsibarsčiusi ir, matyt, vis nebuvo laiko „susirinkti". Ir aš to laiko gavau. Man pavyko. „Surinkau" save. Tikiuosi – ilgam. Ačiū, Aurelija!!!
  • Roma Eniulienė
    Mokytoja
    Aurelija, pasirinkusi Jūsų kursus tikrai nenusivyliau. Tikiu, kad gautas žinias naudosiu savo darbe su mokiniais. Ir pavyks tikrai geriau, nei iki šiol. Jūs - labai šiltas, pozityvus, išskirtinis žmogus, įkvepiantis naujovėms, palaikantis, paskatinantis. Nuoširdus ačiū Jums...
  • Laurita Deniušienė
    Mokytoja
    ,,Ateities mokytojas dabar" mokymai įtraukia nuo pirmos minutės. Rami, pozityvi ir draugiška mokymuisi aplinka. Praktinės užduotys savarankiškam darbui papildo teorinę mokymų medžiagą. Lektorė Aurelija įkvepia ir motyvuoja, suteikia įrankius kitaip pažiūrėti į save, mokinius ir tradicinę pamoką. Rekomenduoju norintiems mokymo aplinką pamatyti kitu nauju kampu.

    Po asmeninės konsultacijos: Labai dėkoju už šio ryto pokalbį ir ačiū, kad skyrėte man savo brangaus laiko! Labai tai vertinu! Labai gera buvo Jūsų klausyti ir su Jumis kalbėtis. Tikrai nuoširdžiai!
  • Asta Ulevičienė
    Mokytoja
    Šiandien kaip niekad turime galimybę rinktis. Rinktis ne tik kur keliauti, kokiu stiliumi rengtis ar kokius daiktus pirkti, turime galimybę mokytis neišėję iš namų ir net pasirinkti pageidaujamą mokytoją, lektorių. Aš pasirinkau Aureliją ir nenusivyliau. Aurelija turi aiškią savo nuomonę, yra pozityvi, dalinasi, vadinasi – nepavydi, turi vertybes, dvasinga mintimis, įdomi ir, žinoma, nepaneigsi, jog yra labai žavi, išskirtinė moteris. Man praleistas laikas su ja ir visa grupe buvo labai naudingas.
  • Eglė Račkauskė
    Mokytoja
    Ateities mokytojas. Kursai įkvepiantys tikėjimu ir pasitikėjimu savimi. Apima mokytojo darbo visapusiškumą, nuo įvaizdžio iki mokymo įžvalgumo. Rami, nechaotiška mokymosi tėkmė. Rekomenduoju, kai reikia naujo kvėpavimo.
  • Jurgita Čečėtienė
    Psichologė
    Dėkoju mokytojai Aurelijai už įkvepiantį darbą! Kai pagalvoji, karštą vidurvasarį, pačiame atostogų (ar kitų ilgai lauktų arba planuotų dalykų) įkarštyje savo noru sėsti ir kažko klausyti iš tos kvadratinės, per mokslo metus spėjusios pabosti dėžutės, ten juoktis, džiaugtis, bandyti kažką naujo ir netgi atlikti užduotis! Tai nerealu! Ačiū, Aurelija, už įkvėpimą, nukreipimą bei parodymą, kad galima ir dar kažkaip truputį kitaip, ir dar šiek tiek čia ir dar ten... Tikrai, įspūdžiai ir prisiminimai liko ilgam!
Kurkime kitokią sistemą kartu!

PROGRAMOS AUTORĖ
Aurelija Žymančienė
30+ metų mokytojos darbo stažas: „Asmeniškai mokiau apie 4000 mokinių iš įvairių šeimų ir socialinių sluoksnių. Per tą laiką pamokose praleidau dešimtis tūkstančių valandų – dirbu lietuvių kalbos ir teatro mokytoja. Esu tėvų akademijos lektorė, taip pat turiu laisvosios mokytojos statusą. Daugiau nei 10 metų dalyvauju įvairiuose lyderystės ir mentorystės mokymuose JAV, pati vedu mokymus, seminarus Lietuvoje ir užsienyje.“
Puikiai suprantu kolegas, atsidūrusius šioje naujojoje realybėje – pati po pertraukos grįžau į darbą – tiesiai į nuotolinį mokymą.

Susipažinti ir pradėti darbą su mokiniais teko tik online pamokose. Jie manęs iki tol nepažinojo. Buvo gerokas iššūkis, - profesinė mokykla ir mokiniai, nemotyvuoti mokytis bendrųjų dalykų. Reikėjo kažkokiu būdu patraukti mokinių dėmesį, kad tos pamokos iš viso įvyktų!

Daug mokiausi naujausių metodų: iš baigtų kursų medžiagos, perskaitytų knygų, atliktų praktikų sukūriau ir išbandžiau savo sistemą - rezultatas pranoko lūkesčius! Susibūrė jauki klasės bendruomenė, šilta atmosfera pamokose, visi laukiame susitikimų vieni su kitais.

Pozityvumas pradėjo duoti rezultatus –
pagerėjo pažangumas ir lankomumas bei bendravimo kultūra.

Pavyko man, pavyks ir kiekvienam!
Tai tiesiog sistema – konkretūs žingsniai,
kuriuos sužinosite kurso metu ir išmoksite pritaikyti praktiškai. Rezultatus pamatysite iš karto.
KURSO KAINA
68 €
KURSAS
Pagrindinė programa

Mokymų trukmė:
per 2 savaites iš viso 8 valandos.
2 susitikimai per savaitę -
1,5 val. teorinė paskaita
ir praktinis užsiėmimas
uždaroje Facebook grupėje


98 €
65 €
akcija*
VIP KURSAS

Pagrindinė kurso programa + asmeninė 30 min. konsultacija, kurios metu bus konkrečiai nagrinėjama jūsų situacija

* akcijos kaina suteikiama
VIP kursą apmokėjus iki
........................................
Mokinių atsiliepimai
Papildoma informacija
2021 m. pabaigti kursai (Aurelija Žymančienė)
• ISM mokymai: XXI amžiaus mokytojas
• Kaip sužaidybinti online mokymus
Grafinis-dizainas su Canva
• Efektyvaus mokymo metodai
• NVŠ ŠMM akredituota programa ,,Siekis" –
asmenybės ugdymas
Kaip mokyti online
El. paštas
minciugijos@gmail.com
Minčių gijos
© All rights reserved
Made on
Tilda